Dalee love Along »

20090628

bila aku sudah tiada di rumah

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua cerita ku
Jangan di ingat selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup dirumah selamanya


***lirik dalee kasik ubah sikit bg seswai ngan cerita dalee...

4 comments:

Anonymous said...

hihihi....gbgan lirik hujan "bila aku sudah tiada"...eemmmm....

dalee said...

meme lirik tu pom..ubah cikip jah..x jejah mno pom..hohoho...

Picfave Studio said...

mu nok gi mano dalee?..dpt smbung degree ke?

dalee said...

ho lah...pah aku nk g mno lagi...mung ni gak eh..aku sengkeh kang..