Dalee love Along »

20090702

TADIKA RAJA DEWA

fuyoh!!!nama xnk kalah ok..!sumer nk gembat..RAJA+DEWA..power kan dalee nyer tadika,,u all jgn xtaw tadika ni masih ade..tp da ditukarkan nama tadika ISLAM klu xsilap dalee lah...ade diantara kawan2 tadika dalee yg dalee masih igt smpai skang..dalee skolah kat cni time 5 n 6 thn..darjah satu da pandai mengira okay...lets kira together gether,,,one two three pat lima...um...very the good..!!
5 tahun(syg tol gmbr da rosak..tp naseb baek x kene muka dalee(ini bkn sabotaj ok))

6thn,..wah,..da grad da sumer ei,,sgt canggeh...

p/s:kat mne la korg semua ei..erm..salah sorang classmate dalee time 5 thn,NIK HAZIAH(duduk di barisan depan,pertama dr kiri) telah kembali ke rahmatullah bln 3 yg lepas..Al-Fatihah,,

16 comments:

Anonymous said...

dalee.. atynn pum tadika sini jugop tp ari amik gmbr neh atynn xmai.. demey sero.. huhu..

dalee said...

iyoh ko!!!jd nyo aku saem nga mum since tadika lg laa?wah...!wah!!

Power Renjis said...

pelik dan aneh..gano dalee rajin sgt2 wat entry loni?adakah kejar maso sblum g sambung ngaji nati?hek3

pockids- :p

dalee said...

kiro wak stok tuk sbulan saluh..huhuh

mijio82 said...

al-fatihah...
sy lagi pandai...terus darjah 1...
tp bljr pakai sistem hafal la...
ssh la nak comment...byk sgt yg kena isi...
baik tukar setting...
mesti ramailagi bg komen...
ni utk penulis blog yg rajin updated lor...
mcm teman ni pemalas...

Klik pada Settings.
Comments
Who Can Comment?, pilih Anyone – includes Anonymous Users
Comment Form Placement, pilih Embedded below post
Show word verification for comments?, pilih No

p/s...ni kopi paste jah...
kan malas...nak bt blog pon ingat nak kopi paste gak nnti....

dalee said...

bereh boh!

Anonymous said...

kito xskelah sero maso tadika..
ore skelah nge farahanim klu xsilap..
hehe..

dalee said...

la..yo ko,,,
xpo..janji kito ex TADIKA RAJA DEWA...
hahahah

Anonymous said...

:)

Anonymous said...

salam, ni tadika tahun 1983 ke? ada jugok gambar ni...sebab still ingat cikgu hok pakai baju kurung biru tu. lupa lak nak kenalkan nama saya mira.

Anonymous said...

salam, ni tadika tahun 1983 ke? ada jugok gambar ni...sebab still ingat cikgu hok pakai baju kurung biru tu. lupa lak nak kenalkan nama saya mira.

dalee said...

ih...dop2... dalee lahir pon thn 1987 dos..hehehe..btw..hye mira..

Anonymous said...

Sy adalah slh sorang ex tadika raja dewa. Ni gambar bwh rsnye 1996 sbb byk kawan2 yg sy masih cam tp sy bkn dari kelas ni.

Azrin said...

Assalamualaikum..saya Azrin, ex-Raja Dewa tahun 1992-1993..saya lahir tahun 1987..dah lama cari info pasal Raja Dewa ni..sbb teringat tadika lama sbb uniform cantik ,🤗😁😁

nur said...

Saya pun dulu mungkin antara batch awal di Tadika Raja Dewa. Saya tahun 1983-1984.

Anonymous said...

Saya pun tadika sini juga dulu...tahun 1991-1992. Ada ke kawan2 yang tahun ni belajar kat raja dewa? Saya cari kawan2 tak jumpa...