Dalee love Along »

20110509

sombongbong.

salam..

dalee sebenarnya sgt susah untuk mendekati @ bercakap dgn org yg baru dalee kenal @ 1st time jumpa... slalunye la akan jd ceni.. hye dalee .......................................................................................................................................................................... dats it!..dalee lg prefer tuk senyap..coz dalee xtaw cane nk mencelah @ menyampuk @ come out dgn topik2 yg best yg boleh dalee share dgn sipolan sipolan itu..i've tried..tp dalee xselesa..ataupun dalee telah mentest power dgn org yg salah..sbb dalee tanya dia byk2 patah lastu dia jwb sepatah...uh..o0o0oo...so dia lah yang salah kan..bukan dalee.....

kdg2 dalee dicop sebagai sombong..no!yes!noooo!!...walaupun dalee bukan jenis yg first time jumpa lastu boleh pong pang pong pang ta tentu hala...itu x bermakna dalee sombong..ihhhh....xlah..mane ade cengitu..saje je nk sabotaj aku lettew...kalau dalee ni sombong xde kemasa aku nk join u'olls..dalee ok je..oh lg satu..mimik muka gua..ini lg satu benda yang tak dapat dielakkan..dalee dr dulu da terbiasa dgn mimik2 muka yg tidak disenangi org..org cakap nampak muka cam bosan la..muka stress la..muka itu la muka ini la...oh.tolong la....MUKA AKU MMG CEGINI!!..dalee sedih.k.bye.

haaa...ta nampak muka..nak try pakai camni lah..
ta pun pakai mask ni..kalau ko cakap aku sombong lg..aku tanduk kauu...

No comments: